Monday, August 15, 2011

kenapa malas sgt nak update entry?? entry puasa ke-7..*sepatotnye la*

Assalamualaikum :)

bila dah start bulan puasa ni maka ramai laa yg menetapkan misi masing-masing..

mak-mak dan para isteri dengan misi seperti bisnes sampingan bg menjana pendapatan keluarga,haiii kuih itu kuih ini perlu sisiapkan..menu berbuka apa malam ni,malam esok,lusa tulat dan tongggeng...

bg para bapa dan lelaki,,maka makin rajin dan keraplah ke masjid di malam hari menunaikan ibadah terawih yg hanya ada di bulan ramadhan ini...dibawanya sekali isteri (kadang tak pergi kerana jaga anak,buat kuih,cuti free) dan anak-anak..

yang anak dara pulak...nak kurus dan men-slim-kan badan tuh mesti ade en???
ye laaa nak nampak gojes menyarungkan baju kurung moden chiffon yg dijahit manik kristal biar nmpak vogue the vast gituu... *eh,,tu macam baju aku*

motif entry?

haha ape misi bulan ramadhan korang???

aku yang pasti bulan ni lah masa nak kumpulkan segala kudrat yg ada nak menambah saham akhirat yg aku rase masih kurang walaupun sudah 21 tahun hidop n berjuang 7 bulan lepas pada tahun ini..
ye,,tetap sibuk dengan kerja-kerja pembikinan filem..eh??? silap..kuih tart nenas bersama si ibu yang tiada assistant nya..
maka aku sanggup worr tak cari kerja walaupun dah abes belajar sebab nak tolong ibu buat kuih kesayangan aku nih *awww,,so sweet*
ish,rase cam nak lempang diri sendiri namblas kali sebab puji diri :P


No comments:

Post a Comment

ape? nak komen ye,silakan! :D