Friday, August 26, 2011

entry terakhir.......di bulan ramadhan 2011

Assalamualaikum :)

ni merupakan entry last aku..sobsss sobss..
untuk ramadhan kali ini je laa :)

sebab,,malam ni selepas berbuka puasa bersama keluarga tersayang..masing-masing akan packing barang dan bersiap sedia untuk pulang ke kampung halaman..


pagi-pagi sebelom sahur lagi aku sekeluarga akan bertolak..bersahur di PLUS lah jawabnye..hehe..xsabar rasenye nak pulang ke bandah baharu,kedah..

tokwan,,sabaq satt,,tggu kami semua sampai subuh2,xpun lpas subuh kot..
senang cita awai pagi esok kami semua dah terpacak dpan rumah tokwan :)

ouh ye,malam ni kami sekeluarga iftar dengan meriahnye..sebab peti ais kena kosongkan almaklum balik kampung lbey seminngu..maka semua bahan mentah pun dikeluarkan untuk dimasak!! tambahan pulak,adik laki aku yg belajar kat kolej pun balik hari ini..eh mestilah sebab dia pun nak balik kampung kan..so mak aku masak pulak lauk-lauk kegemaran dia..dia ni kuat makan,tapi bdan sekeping papan jew -.-"


amek lahh lemak aku sikit,,boleh aku slim di hari raya ni nanti :)

aku nak pulang berhari raya tak berbaju..eh xberbaju raya :P
baju raya xsempat nak siap maka aku akan membuat operasi shopping last minute kat pekan parit buntaq..tu yg terdekat..tak pum ke sungai petani sebab paksu aku duk sana..


kat kampung nanti aku x akan berbelog..busy2..n dh lupa daratan jumpa saudara mara :P


oleh itu saya mengucapkan selamat hari raya aidilfitri *tahu,awal gilaaa en??*
maaf zahir n batin andai tersalah bicara n terluka hati mana-mana pihak..


berhati-hati drive nak balik kampung nanti..bawak-bawak bersabar tao..musim raya ni jangan biar org tersayang menangis kehilangan..





byee..

No comments:

Post a Comment

ape? nak komen ye,silakan! :D