Friday, August 26, 2011

ape??!! baju raya tak sempat siap?

Assalamualaikum :)

mood raye dah masuk ok...
seluruh ahli kaum keluarga dh kemas-kemas rumah dan bilik masing-masing.
hari ni kena packing baju sebab malam ni sebelum sahur dh nak bertolak ke kampung halaman.
sedihnye! baju raya aku tak siap lagi..malam ni dh nak balik kampung..wuwuwuwuu~~
kalao tao aku bli la baju siap!
takpe-takpe...sempat lagi ni...
kat kampung nanti,pi pekan sementara mak aku n mak-mak sedara aku yang aen dok sibuk menilik membelek baju untuk tokwan..aku pun nak bli sepasang..merawat luka...wuawuauwa..

baju tu dh siap tapiiiiiiii..................
manik dia xsempat lah kot nak jahit..lepas raya sempat lah..ouh..jantung jatuh! amek balik..nanti tak sempat nak raye... (T.T)

mood :keciwa sikit..sikit je..jgn lebey2...

No comments:

Post a Comment

ape? nak komen ye,silakan! :D