Saturday, May 07, 2011

ape cita cita korang mase kecik?

Assalamualaikum :)

syue : ape cita-cita ko mase kecik shud?

shud : sebab mase kecik aku ade banyak koleksi kasut tinggi,beg tangan,dress2 so aku nak jadi cikgu..(haha,ade kene mengena?)

sya : mase sekolah rendah nak jadi cikgu..masuk skola menengah nak jadi interior designer :)

syue : aku banyakkk gila cita-cita..

yupp..itu semua housemate aku le teww..
hehehe..aku ni kuat berangan kot bak kate mak aku laa
sebab macam2 ak nak jadi..antara list cita-cita aku la en..mana yg ingat jew laaa
pergh tgok! byk tao..ak ni x tetap pendirian :P

1. pensyarah
sebab aku rase cam besh kot tgok orang men syarah2 kat tgah2 auditorium tuh

2. doktor
sebab bila aku tanye kawan2 yg laen smua jawab nk jadi doktor..pastuh bapak aku pun ckp cmni bila anta aku g skola "blaja pandai2,jadi doktor tao"
pastu aku taktao ape keje len kat sepital tu,selain dokter n nurse.

3. arkitek
sebab aku rase cam besh tgok benda2 yg model umah kcik yg budak arkitek duk sibuk maen cantum2..rase lawaaa :)

4. pramugari
tolong jangan gelakkan aku :') *maluuuuu*
mmg aku pernah ade cita2 ngokngek ni hehee..mase darjah2..ntah nape aku pun xtahu..
5. fashion designer
haha! sebab aku perasan bagus konon aku ni pandai ber-pesen :P

hah! amek ko 5 cita tuhhh before masuk skola menengah :)
power x aku?? banyakk wor cita2 aku ...

korang lak ape?? meh cecite cecite..ha..kat bawah ni lagi ade byk cite cita2 zaman kecik :)
kat sini

No comments:

Post a Comment

ape? nak komen ye,silakan! :D