Thursday, July 24, 2014

Perempuan dan dot dot dot

 *wassap conversation*

Boy : so everything clear, we are fine?
Girl : up to you,if its fine,its fine.
Boy : jangan macam ni,ada ape cakap lah.
Girl : nothing.
Boy : u are fine?
Girl : im fine.

Dang!
Hahaha, semua yg pempuan tu reply..meh aku kabo kat engkorang. Tipu semuanya tipuuu.
Aku pun tak tahu lah kenapa weolss gurls memang suka cakap benda yang sebaliknya. Nak jaga hati lah konon,kendian meroyan tak ketahuan hala. Alih alih lelaki yg sibuk kau nak jaga sangat hati dia tu jugak yg kena. Jadi emotional victim. Kannn?

Ekleyhh.. Ngaku je ah semua pempuan,sape tak ngaku taknak geng ngan aku. Tak pompuan ahh. Homosapien tanpa kromosom Y. So dont ask a woman why? They'll never know.

Masalah perempuan, bila orang tanya okay tak, taknak ngaku. Lepas tu nanti tweet "Awak tak faham perasaan saya". Tampo kang.
Dengan aku pun boleh jadi kena tampo. Pasal buat jugak perangai begini. Hehs.





Im so sorry guys. Rasanya memang orang permpuan ni payah betul nak dipahami. Jangan tanya kenapalah kat dorang. Kalau tanya kat aku pun, aku takde jawapan. Like how come aku tak suka oren strawberry yg masam semua tapi boleh pulak hadap lemon, berries, pineapple semua pulak. Hahaha.

We are woman, we dont know what we want, but we can get mad if we dont get what we want. 

Complicated much? Thanks to XX.



Bye!



No comments:

Post a Comment

ape? nak komen ye,silakan! :D