Thursday, October 25, 2012

sukan zaman kanak-kanak

baru nak sedar..blog ni dah la diabaikan.
bila nak menaip duk taip yang emo-emo.
berat lah blog ni nak tahan perasaan kan?
persoalan nya,ade perasaan ke?

menjak dua menjak ni,
sejak dah jadi budak sukan..ciss sukan lah sgt..
aku banyak main.bukan sukan..

games yg sakan seronok aku maen mase kcik..
banyakkk semua aku suka.
aku ni jenis main tak igt dunia.sekolah tahap 1 iaitu tahun 1,2,3 mase kat skolah rendah balik awal..
pergh,gigih aku cepat2 balik.tak ingat makan pun..
g padang mainan! jadi orang pertama.bangga!
kawan-kawan laen tengah tekun menghadap rezeki.

tengahari panas2 ni salunya main tembak-tembak.
sebab boleh nyorok.lepastu bajet jadi polis.
tembak kau,tembak kau!
pistol banyak jenis lak..kalau yg belerang tuh harap bunyi tapi shoot tak sakit mana.
yang peluru buah gatai aku suka.dah la kalau kena sakit wor sedass..
pastu gatai takyah cita.budak kna blik umah duk garu-garu.
malam nanti lepas kelas ngaji mak dia ketuk umah aku.tanya apa aku dah wat?
kesian mak kena jawab..kesian lagi aku kena bantai lepas tu.

serik?? memang takde dalam kamus.
dah bosan tembak.muka hardcore ajak kawan mean baling selipar.
atas court badminton..kalau petang sgt nanti ada pakcik2 sibuk men takraw kat situ..
jaguh ni men baling selipar.paling aku suka part baling selipar kat orang!
baling weyh! lariiii...baling weyh..larii...cepat-cepat build balik menara selipar.
kalau team aku kalah tak puas hati.campak selipar member.kejam!
hahahaa.

dah petang,banyak sket budak.budak sekolah agama pun dah balik..
men kejar-kejar.stamina macam kuda.makan tengahari tak..
main macam nak mati esok..semua aku main..
mak bapak aku pesan dah,lampu jalan ON je..balik rumah.
dah maghrib..ade ke patot? aku tengah syiok ni main..ne sedar!!
adik laki aku pun keparat mase tu..jahat gila,dah nampak lampu bukak tak ajak aku balik.
alih-alih aku yang kena kurung luar rumah.takpun kena kurung dalam tandas gelap.
paling sadis mak aku muka garang tak ingat turun padang dengan paip getah oren panggil
nama penuh aku.. NURUL SYUHADAH BINTI ZAHARI...

takottttt..cepat-cepat nyorok bawah gelongsor..ketaq lutut woiii..
hahaha..seronok la zaman kecik :)
aku takde member pempuan T_T
dorang taknak main ngan aku..

No comments:

Post a Comment

ape? nak komen ye,silakan! :D