Sunday, October 07, 2012

hye shineysyue!

rase lame aku tinggalkan ruangan ni..
mencari ruang laen dalam idup..
tapi aku serabut lahh..bila serabut..
pkir2 xtaw nak luah kat ne..

hey,i kan ade shineysyue...

so dalam lebey kurang sebulan aku kat tempat baru.
ye tempat orang,asing bg aku.
kelantan..
mision nak meneruskan perjuangan aku menunutut ilmu..
tapi sebulan ni downfall bagi aku..
naseb aku x tersungkur lahh..takpe!
aku kuat.aku kental.kecik2 dah biasa tdo ngan bantal << ape kes?

ahhaha :)

ala,standard la isu emosi en..ok plizz..aku ade emosi.
isu2 relationship ni laa kan..
bukan pasal gatal,dah name ade hati..nak wat cene?
so cerita lama dah abes.payah gak laa nak terima hakikat.
dgn isu  itu ditambah pula ketidak serasian yg aku alami kat sini.
sesi pembelajaran yg bermula,agak kacau bilau bagi aku.
sebab dah setahun aku tinggalkan dunia kelas.
sibuk dalam dunia kerjaya.

very downfall~~~
ape2 pun..aku menaip ni sebab aku dah rise,yeah!!
hebakkk ko syue!
so pasni xde laa jalan2 pale tunduk sedey je en..

No comments:

Post a Comment

ape? nak komen ye,silakan! :D