Tuesday, September 18, 2012

kehidupan baru

Assalamualaikum :)

lama dah kottt aku x menaip kat blog ni..
sepi
.............
.................
...........
................

now aku bermastautin dekat klantan..
untuk 4 tahun mungkin,
change course..degree in exercise and sport sciences :)

nape tukar??
naseb laa badan,dah aku dapat yg tu..
eh,jgn laa nak bunyi sedeyh sangaaat..
ok je..ok gakk course niyh..
student2 pun mantap2 ha!
stock player SUKMA..nganga ha aku..
aku apa ada???
SUKAN DALAM RUMAH je..

so??
aim aku kene laa blajar ckp kelantan
jadi aktif2 sket r konon..name pun dak sukan en..
mase ni laa nak dpat dekan en amboiii...
ye laa mase swasta ko dapat 3.8 pun xde dean list..
kecewaaa..

cukup2 merapu..

1 comment:

  1. good luck yer...=)

    salam kenal dan terjah sini=)
    follower baru.. hihi

    ReplyDelete

ape? nak komen ye,silakan! :D