Tuesday, September 18, 2012

aku nak cakap je..

Assalamualaikum :)

aku ni bukan laa orang yg baek giler en..
tapi ade laa gak rase nak jd insan yg lebih baik..
so murni x niat aku?
yg penting ade niat...

mottifff???

xde kaitan ngan ape aku nak melalut pasni..
kenapa eh kita rase rindu nak melawak,berjenaka ngan someone..
tapi korang try gak melawak ngan org laen,xrase cm ngan someone yg ko nak tuh..
tu sindrom ape??
rinduuuuuu~~

dia bukan sapa2..
lebih dari kawan,xlebih dari teman tapi mesra..
hubungan pun separuh jalan..
tapi.....sharing laughter mmg best ngan dia..
tapi.....aku ada kamu..dia ada pacar..
mmg xrelevan laa kalau aku n dia together..

so,lam dunia ni..not everything u want u get.
dapat jumpa jap cmtu pun kira ok..
kita kena cherish setiap insan yg pnah dtg lam idop kita..
he or she can mean somethiing deeper,when you thought bout them again..
one day~

siyesly cm ape aku rase sekarang..pffttt.
cukup2 laaa emo syue oiii :)

No comments:

Post a Comment

ape? nak komen ye,silakan! :D