Wednesday, October 12, 2011

letak jawatan?

Assalamualaikum :)

haizz..eh tak baik tau mengeluh ni...
diumumkan esok saya nak letak jawatan saya di tempat kerja terkini saya.
dan beralih arah ke tempat laen yg menawarkan benefits n offer yg lebeyh masyuuuk..
takde lah.nampak beno nipunyee!

cuma dia lagi byk advantage dari tempat kerja saya sekarang.
tempat kerja baru ni dekat..
lagi dekat.jalan kaki pun boleh,jimat minyak keta..disamping itu dapat menyelamatkan lapisan ozon dari ancaman penipisan dek carbon monoksida...
hey hey hey,kau melalut apa ni syue??

oke,sorry ehem serius oke..
yelaa..dekat so wang transportation sudah jimat.boleh dijadikan wang makan tengahari.
manakla wang makan tengahari boley dijadikan wang pembaziran! yes! hey hey hey..

wang simpanan ye kawan-kawan..jangan membazir..
*padahal dalam kepala ni tengah pikir,eh skirt yg aku tengok hari tuh lawa gak en,beg yg warna yellow mellow tuh cun gak kalo aku pakai,eh kasut tu....eh baju tuh.....eh eh eh dapat penamparrr lah sebijik*

oke lah..lepas ni ade lah mase terluang jap nak isi perut blog cebisan ni :(
emo pulak..harap-harap ni keputusan yg tepat saya buat..

aminnn~

tata!

1 comment:

  1. bguslah begitu dpt tmpat yg byk kemudahan...leh simpan duit t..hehe..Alhamdulillah for you

    ReplyDelete

ape? nak komen ye,silakan! :D