Tuesday, September 20, 2011

baru nak cari kerja after 2 bulan abes diploma

Assalamualaikum :)

ok.fine nmpak sgt pemalas kan?
baru nak cari kerja..selama ni hape je ko wat hah??
aku melepak,makan,melepak,makan lagi aku melepak dan makan jugak :P

bukan ape..3 years study so ape salahnye en aku nak menumpulakn kejap otak aku selama 2 bulan..2 bulan je x lame..hehehe...
tapi cukuplah tu..nak lbey2 pun tak boley~
ini adalah kerana, Insya-Allah bulan tahun depan aku nak meneruskan pengajian dalam bidang farmasi ini peringkat ijazah pula..
so kalo lambat cari kerja,sekejap la aku kerja=sedikit lah pengalaman.

tak boley yak boley..pengalaman banyak mengajar kita oke!
ptg ni,lbey kurg sejam dari sekarang..now 3.10pm..saya akan menawarkan diri untuk bekerja di sebuah farmasi n klinik..interview kecil-kecilan..
harap2 dapatlah kerja..
wang poket dah tiada..nak topup pun tak mampuu.. T.T

bye :)

1 comment:

  1. salam syue, boleh contact kak wan kalau nak kerja 0199858733 kat desa pandan kuala lumpur:)

    ReplyDelete

ape? nak komen ye,silakan! :D