Tuesday, July 12, 2011

Assalamualaikum :)

hai korangggg!!!
cewahh greet macam x bersalah en?? padahal dah berabad x hapdet belog nih..


UHUKKK..

UHUUUKK...

UHUHUUUKK....

ha,nape tuh?? sampai terbatuk2 coz dah berhabuk sgt2 laa blog nih..siap bersawang lagi..nmpak x??? hehe :D

ok,hari ni nak share pasal rumah..

kenapa??


sebab aku dah tamat diploma and sekarang tgah jadi penganggur terhormat selama 10 hari.terima kasih..


jadi aku cuma duk umah menternal lemak dan melembapkan otak...


aku dah apply kerja tapi tggu rezeki dtg bergolek..teehheee..pemalasss ya rabbi.. :) *peace*


ok,,fokus2,,jadi cite sal rumah sebab benda tuh je aku nmpak sepanjang 10 hari ni ikot tingkap bilik aku :)
ahhahaha..


tadaaa!!


rumah Mr.Popper :) @ JIM CARREY~~hebat en as comedician he can afford to buy this awesome property!!



nie lagi syokk worrr..ni laa umah avril lavigne :)
muda tuh weyhhh dah dapat bli umah sebesorr ni haa..dah laa mase tuh dia duk ngan hubby dia tuh je berdua lam umah besau ni,,perghhh lagi..

now dh cerai,,duk umah besau ni sorang2,,heeee..takot ah kalo aku :P



PERGHHHHH,todiaaa!! ni rumah CELINE DION :O
mak aihh ko,,kagum aku!! dah macam taman tema ha ko...aku dapat umah ni sampai kecut2 kulit aku berendam~~


ni rumah rancangan RIPLEY'S believe it or not..
dah tgok rumah dia mcm ni pun cukup utk aku wonder nak caye ke tak ni??


ni rumah yg termahal kat mumbai,india...gila la en design dia??
macam design aku main bricks susun2 tuh je...




ni rumah yg sgt laa comel sgt...
tgok tuh ley maen tarik2 lagi ngan trak pick up...macam rumah dalam cerita UP !!



dats all aku nak share lam bosan2 nih..



buhbyee~~

No comments:

Post a Comment

ape? nak komen ye,silakan! :D